Friday 14 October 2011

Awek dan Bau Ketiak

Petang kelmarin gua masuk ladang... belajar sikit2 ilmu perladangan, balik ladang badan peluh2 jadi sementara tunggu peluh kering dalam bilik tu gua and the geng lepak2 r main Royal. Tengah sedap2 layan borak tetibe plak rama2 kesayangan gua call. Gua agak ni mesti kes rindu ni, tak penah cik rama2 ni call pukul 6.50 petang. Biasa tu tak call 3 minggu pun kitorang rilek lagi, tak macam kapel lain yang seangkatan gua la kan, tetiap masa mesti nak mesej awek. Mesej pasal ape gua tanak amek peduli. Dan perbualan kitorang cam kapel lain jugak la, tapi topik yang kitorang bincang petang semalam buat cik rama2 geli dan gua pulak geli hati ;

"abang buat ape tu?" - ayat basic dari si rama2

"ni ha tengah main terup" - jawab gua. Ringkas dan jujur.

"Tengah tunggu peluh kering ni, pastu baru gi mandi. Tadi masuk ladang" - tambah gua lagi.

"Eee...wekkkk, abang busuk. Mesti berbau ketiak tu... busukkkkk" - balas si rama2. Sedas gua kena kutuk. Ces...

"Ha, sekarang awak boleh la nak wekkk wekkk... nanti bau ni jugak la yang awak duk rindu2 tau" ayat balas gua tanda mempertahankan diri.

"Bau ketiak abang? Eee...takde makna nye nak rindu2 bau tu"

"Eh betolla, abang pernah baca artikel pasal mende ni tau. Ramai pompuan yang ngaku, siap dorang suruh hubby dorang tinggal sikit bulu ketiak masa nak trimm tu, kalau takde bulu bau kurang sedap tau..." Cakap gua based on fakta.

"Taknak la saya, geli la, abang..." balas si rama2.

"Hahaha...sekarang ni memang la geli, pasal belum dapat. Nanti dah dapat, baru awak tahu macam mana perasaan bau ketiak tu... hahaha..." jawab gua sambil gelak2.

Dan kitorang pun berborak sampai la azan Maghrib berkumandang. Bercinta2 jugak, tapi pastikan cinta dengan yang kat Atas tu yang nombor satu ok...

*********************************************

Tadi gua search pasal ni, dan kat FB pun ade discussion pasal bende ni tau kat page Rahsia Perkahwinan, siap dengan artikel kajian pasal bau ketiak ni...



Haha, see... jadi gua nak sarankan kepada suami2 atau pakwe2 sekalian supaya tinggal la sikit bulu ketiak tu masa bercukur yek... Bau ketiak pun ade peranan jugak dalam kebahagiaan rumahtangga ni. Tapi kalau bau ketiak si isteri @ awek, gua tak ambek port ok...haha. Out..   

0 comments:

Post a Comment